2020ko martxoan, Covid 19aren ondorioz, bertan behera utzi ziren irakaskuntza presentziala, ikastetxeetako praktikak, ospitaleetako eta kliniketako osasun-praktikak, era berean tailerrak eta laborategiak ere itxi ziren. Unibertsitate osoa irakaskuntza online irakastera pasa zen astebetean.
Zer baliabide zeuden? Zein irtenbide hartu ziren? Fundación madri+d-ek, orduan, Madrilgo 12 unibertsitateko ordezkari ziren akademikoz osatutako lan-talde bat koordinatu zuen, Unibertsitateak pandemiari emandako erantzunaren praktika onak eta hobetzeko aukerak bilatzeko. Azterlan honen jarraipena da Fundación madri+d-ek egin duen Informe de buenas prácticas docentes en el periodo Covid 19 txosten interesgarriaren oinarria. 14 ezagutza-eremutako 230 titulu aztertu dituzte eta 600 pertsonak parte hartu dute irakasleen, ikasleen, administrazioko langileen eta kudeatzaileen artean.