
Irakasleak
Ikerkuntza
Seiurtekoak
Programaren helburua da lan-kontratu iraunkorra duten EHUko ikertzaile eta irakasleen ebaluazioa egitea, autonomia-erkidegoko ordainsari osagarriak erdiesteko.
Arau-Esparrua
Programa honen arau-esparrua:
- Agindua, 1994ko abenduaren 2koa, abuztuaren 28ko 1086/1989 Errege Dekretua garatzeko ikerketa-jarduera ebaluatzeko prozedura ezartzen duena.
- 41/2008 Dekretua, martxoaren 4koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleen eta ikertzaileen ordainsariei buruzkoa.
Ebaluatzeko irizpideak
Ebazpena, 2021eko abenduaren 23koa, Ikerketa- Jardueraren Estatuko Ebaluazio Komisionarena, zeinaren bitartez ebaluazio arlo bakoitzarentzat onartutako irizpide zehatzak argitaratzen baitira.
Ebaluazio batzordeak


Deialdiak
Deialdia – Seiurtekoak
2021eko Ikerketa-jardueraren ebaluazioa
Euskal Herriko Unibertsitateko lan-kontratu iraunkorra duten irakasleen ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskabideak aurkezteko epea 2022ko urtarrilaren 17tik otsailaren 7ra arte izango da.
-
- Ebaluazio irizpideak
- Ebaluazioak egiteko ANECAren orientabideak (gaztelaniaz)
- Ohiko galderak
- Eskabidea betetzeko laguntza-gida
- Tasa online ordaindu ahal izango da Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, “Nire Karpeta“ atalean sartuz gero eta eskabidea amaitu ondoren, deialdiaren epe barruan.
- Administrazio Elektronikoaren “Nire Karpeta” erabiltzeko gidaliburua
- Emaitzen jakinarazpenak
- Berraztertzeko errekurtsoa
-
- CNEAI-ren ESKABIDEA BETETZEKO SARBIDEA
- ESKAERAREN FORMALIZAZIOA – Administrazio Elektronikoaren bidez tramitatutako eskaerak soilik aintzakotzat hartuko dira.
-
- Informazio gehiago edo CNEAIko Ebaluatzaile Batzordeari kontsulta egiteko, “ANECA responde”ren bidez kudeatzen da.
- Urtarrilaren 19an #ConversacionesconANECAren lau edizio egin ziren ANECAtven, baremoak eta prozeduraren xehetasunak azaltzeko.
Unibasq-ekin kontaktuan jartzeko:
Helbide elektronikoa: osagarriak@unibasq.eus
Jendaurreko ordutegia:
Astelehenetik ostiralera 9:00etatik 14:00etara.
Emaitzak
2020ko Deialdia
UPV/EHUko lan-kontratua duten irakasleen ikerketa-jarduera ebaluatzeko 2020ko Deialdiari dagokionez (2020ko abenduaren 22ko Ebazpena), honako emaitza hauek lortu dira:
• 326 pertsonak eskatu zuten ebaluazioa, eta 369 tarteren ebaluazioa eskatu zuten.
• Ebaluaziora aurkezten diren 326 pertsona horietatik, 155 pertsonak ez zituzten bete deialdian ezarritako legezko baldintzak.
• Ebaluaziora aurkezten diren 326 pertsona horietatik 171ek baldintzak bete zituzten eta CNEAIk ebaluazio-prozesura igaro ziren.
• CNEAIk 171 ebaluazio-eskaera eta 191 tarte ebaluatu zituen.
Hauek dira ebaluazio-prozesuaren emaitzak:
• Tarte POSITIBOEN ebaluazioak: 174 tarte.
• Tarte NEGATIBOEN ebaluazioak: 17 tarte.
Administrazioarekiko auzibidean ebazteke daude 8 ebaluazio-eskaera.
Ikertramoak
Ikertramoak ikerketa-jarduera ebaluatzeko programa da eta lan-kontratu iraunkorrik ez duten irakasleak edo ikertzaileak ditu jomugan. Ebaluazio egiteko aukera izateko aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
Arau-Esparrua
Protokoloa
Ebaluazio batzordeak
Ebaluazio Batzordeek Unibasq-en Etika eta Berme Kodearen arabera jardun beharko dute, eta independentzia eta inpartzialtasun osoz.
Ospe handiko akademikoek osatuko dituzte, eta gehienak Euskal Unibertsitate Sistemako unibertsitateetatik kanpokoak izango dira. Pertsona horiek hiru urterako izendatuko dira, eta ezin izango dira berriz izendatu kargua utzi eta hiru urte igaro arte.
Batzordeak ezagutza-arloen eta -eremuen arabera antolatuko dira, honela:
1.- Medikuntza eta Osasun Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Elena María Planells Del Pozo.
Batzordekideak: María del Val Bermejo Sanz, Jokin de Irala Estevez eta Domingo González-Lamuño Leguina.
Idazkaria: Miriam Echevarria Irusta.
2.- Irakaskuntza Teknikoetako Batzordea
Batzordeburua: Helena Coch Roura.
Batzordekideak: María Paloma Díaz Pérez, Jaime Domínguez Abascal, José Ramón Montejo Garai, Eva Rajo Iglesias eta Sonia Sánchez Sáez.
Idazkaria: José Angel Irabien Gulias.
3.- Zientzia Esperimentaletako Batzordea
Batzordeburua: Consuelo Martínez López.
Batzordekideak: José Ramón Alonso Peña, Cesar Arrese-Igor Sánchez, Ana María Graña Rodríguez, Iñaki Pérez de Landazábal Berganzo, María Luisa Perez García eta Iñigo Arregui Uribe Echevarria.
Idazkaria: Marta Viana Arribas.
4.- Giza Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Mª Teresa López de la Vieja de la Torre.
Batzordekideak: Iraide Ibarretxe Antuñano, Aritz Irurtzun Sviaguincheva, María Mar Marcos Sánchez eta Ana María Fernández García.
Idazkaria: Julio Polo Sánchez.
5.- Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Martin Larraza Quintana.
Batzordekideak: Ana Isabel Pérez Cepeda, María Victoria Petit Lavall, Javier Suárez Pandiello eta Mikel Tapia Torres.
Idazkaria: María José Fernández Pavés.
6.- Gizarte Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Jon Andoni Duñabeitia Landaburu.
Batzordekideak: Andrés Arriaga Arrizabalaga, María José Blanca Mena, Tomás García Calvo, Gerardo Meil Landwerlin, Pastora Moreno Espinosa eta Marta Soler Gallart.
Idazkaria: Bella Palomo Torres.
Unibasqek ziurtatuko du irakasleen figuren ebaluaziorako interesdunak lortu nahi duen mailako edo maila handiagoko ebaluatzaileak izango direla.
Ebazpena, 2022ko urtarrilaren 25ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2021eko irailaren 17koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2020ko urriaren 29koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko irailaren 30ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko irailaren 24koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko urtarrilaren 11koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Deialdiak
Ikertramoak
Ikertramoak ikerketa-jarduera ebaluatzeko programa da eta lan-kontratu iraunkorrik ez duten irakasleak edo ikertzaileak ditu jomugan. Ebaluazio egiteko aukera izateko aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean.
Kontaktuan jartzeko: egiaztapena@unibasq.eus
Tasa
Ikertarmos Tasa
Euskal Autonomia Erkidegoko 2022. urteko Aurrekontu Orokorren Legearen arabera, 48.49 euroko tasa ezartzen da ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskaera izapidetzeagatik.
Eskaera formalizatzeko, tasa ordaindu izanaren egiaztagiria bat aurkeztu beharko da, non eta unibertsitateak edo ikerketa-zentroak beste ordainsari mota bat sinatu ez duen Unibasqekin sinatutako hitzarmenean. Tasa nahitaezkoa ez bada, ez ordaintzeak aurkako ebaluazioa ekarriko du berekin.
Emaitzak
Iker22
Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legearen 22 artikuluak ezartzen duenez, legearen arabera kontratutako langileek garatutako jarduera ikertzailea ebaluatu ahalko da, langileak bigarren kontratu-urtea amaitzen duenetik.
Prozedura horren helburua da unibertsitate publiko batek edo Estatuaren Administrazio Orokorraz bestelako administrazio publiko bateko ikerketa-erakunde batek kontratatutako langileek Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legearen 22. artikuluak aipatzen duen ebaluazioa egin ahal izatea. Horregatik aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
Arau-Esparrua
- 14/2011 Legea, ekainaren 1ekoa Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzkoa
Protokoloa
Ebaluazio batzordeak
Ebaluazio Batzordeek Unibasq-en Etika eta Berme Kodearen arabera jardun beharko dute, eta independentzia eta inpartzialtasun osoz.
Ospe handiko akademikoek osatuko dituzte, eta gehienak Euskal Unibertsitate Sistemako unibertsitateetatik kanpokoak izango dira. Pertsona horiek hiru urterako izendatuko dira, eta ezin izango dira berriz izendatu kargua utzi eta hiru urte igaro arte.
Batzordeak ezagutza-arloen eta -eremuen arabera antolatuko dira, honela:
1.- Medikuntza eta Osasun Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Elena María Planells Del Pozo.
Batzordekideak: María del Val Bermejo Sanz, Jokin de Irala Estevez eta Domingo González-Lamuño Leguina.
Idazkaria: Miriam Echevarria Irusta.
2.- Irakaskuntza Teknikoetako Batzordea
Batzordeburua: Helena Coch Roura.
Batzordekideak: María Paloma Díaz Pérez, Jaime Domínguez Abascal, José Ramón Montejo Garai, Eva Rajo Iglesias eta Sonia Sánchez Sáez.
Idazkaria: José Angel Irabien Gulias.
3.- Zientzia Esperimentaletako Batzordea
Batzordeburua: Consuelo Martínez López.
Batzordekideak: José Ramón Alonso Peña, Cesar Arrese-Igor Sánchez, Ana María Graña Rodríguez, Iñaki Pérez de Landazábal Berganzo, María Luisa Perez García eta Iñigo Arregui Uribe Echevarria.
Idazkaria: Marta Viana Arribas.
4.- Giza Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Mª Teresa López de la Vieja de la Torre.
Batzordekideak: Iraide Ibarretxe Antuñano, Aritz Irurtzun Sviaguincheva, María Mar Marcos Sánchez eta Ana María Fernández García.
Idazkaria: Julio Polo Sánchez.
5.- Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Martin Larraza Quintana.
Batzordekideak: Ana Isabel Pérez Cepeda, María Victoria Petit Lavall, Javier Suárez Pandiello eta Mikel Tapia Torres.
Idazkaria: María José Fernández Pavés.
6.- Gizarte Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Jon Andoni Duñabeitia Landaburu.
Batzordekideak: Andrés Arriaga Arrizabalaga, María José Blanca Mena, Tomás García Calvo, Gerardo Meil Landwerlin, Pastora Moreno Espinosa eta Marta Soler Gallart.
Idazkaria: Bella Palomo Torres.
Unibasqek ziurtatuko du irakasleen figuren ebaluaziorako interesdunak lortu nahi duen mailako edo maila handiagoko ebaluatzaileak izango direla.
Ebazpena, 2022ko urtarrilaren 25ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2021eko irailaren 17koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2020ko urriaren 29koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko irailaren 30ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko irailaren 24koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Ebazpena, 2019ko urtarrilaren 11koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena
Deialdiak
Iker22 Deialdia
Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legearen 22. artikuluak ezartzen duenez, legearen arabera kontratutako langileek garatutako jarduera ikertzailea ebaluatu ahalko da, langileak bigarren kontratu-urtea amaitzen duenetik.
Prozedura horren helburua da unibertsitate publiko batek edo Estatuaren Administrazio Orokorraz bestelako administrazio publiko bateko ikerketa-erakunde batek kontratatutako langileek Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legearen 22. artikuluak aipatzen duen ebaluazioa egin ahal izatea. Horregatik aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
- Protokoloa
- Irizpideak
- Ebaluazio batzordeak
- Tasa
- Ohiko galderei erantzuna
- Aplikazio informatikora sartzeko
Kontaktuan jartzeko: egiaztapena@unibasq.eus
Tasa
Iker22 Tasa
Euskal Autonomia Erkidegoko 2022. urteko Aurrekontu Orokorren Legearen arabera, 48.49 euroko tasa ezartzen da ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskaera izapidetzeagatik.
Eskaera formalizatzeko, tasa ordaindu izanaren egiaztagiria bat aurkeztu beharko da, non eta unibertsitateak edo ikerketa-zentroak beste ordainsari mota bat sinatu ez duen Unibasqekin sinatutako hitzarmenean. Tasa nahitaezkoa ez bada, ez ordaintzeak aurkako ebaluazioa ekarriko du berekin.