Irakasleak
Ikerkuntza
Seiurteko eskaeren kudeaketa (UPV/EHU)
Programa honen xedea UPV/EHUko irakasle eta ikertzaile lan-kontratudunen seiurtekoak ebaluatzeko eskabideak kudeatzea da, urtero ezartzen den deialdiaren xedearekin bat etorriz.
Arau-Esparrua
Unibasqek seiurtekoen eskaerak kudeatzea:
- 41/2008 Dekretua, martxoaren 4koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleen eta ikertzaileen ordainsariei buruzkoa.
Ikerketako seiurtekoen esparru juridikoa: https://www.aneca.es/web/guest/marco-juridico
Deialdiak
Deialdia – Seiurtekoak
2023ko Ikerketa-jardueraren ebaluazioa
*Ebazpena, 2024ko urtarrilaren 15ekoa, Unibasqeko zuzendariarena, Euskal Herriko Unibertsitateko lan kontratudun irakasleen ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskabideak aurkezteko prozedura eta epea ezartzen dituena, Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren Gobernu Kontseiluaren 2023ko abenduaren 11ko erabakiaren bidez onartua.
Eskabidea aurkezteko epea urtarrilaren 22tik otsailaren 12ra bitartekoa da (biak barne).
(*) Huts-zuzenketa
Oso ohar garrantzitsua: ebaluazio-irizpideei, ohiko galderei eta abarri buruzko informazio espezifikoa esteka honetan eskuragarri dago: https://www.aneca.es/web/guest/convocatoria-2023
- Eskabidea betetzeko laguntza-gida
- Tasa online ordaindu ahal izango da Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, “Nire Karpeta“ atalean sartuz gero eta eskabidea amaitu ondoren, deialdiaren epe barruan.
- Administrazio Elektronikoaren “Nire Karpeta” erabiltzeko gidaliburua
- Emaitzen jakinarazpenak
- Berraztertzeko errekurtsoa
- ANECA-CNEAI ESKAERAREN SARBIDEA
- ESKAERAREN FORMALIZAZIOA – Administrazio Elektronikoaren bidez tramitatutako eskaerak soilik aintzakotzat hartuko dira.
Oso ohar garrantzitsua: ebaluazio-irizpideei, ohiko galderei eta abarri buruzko informazio espezifikoa esteka honetan eskuragarri dago: https://www.aneca.es/web/guest/convocatoria-2023
Unibasq-ekin kontaktuan jartzeko:
Helbide elektronikoa: seiurtekoak@unibasq.eus
Jendaurreko ordutegia:
Astelehenetik ostiralera 9:00etatik 14:00etara.
Emaitzak
2022ko Deialdia
UPV/EHUko lan-kontratua duten irakasleen ikerketa-jarduera ebaluatzeko 2022ko Deialdiari dagokionez (2023ko urtarrilaren 13ko Ebazpena), honako emaitza hauek lortu dira:
- 275 pertsonak eskatu zuten ebaluazioa, eta 331 tarteren ebaluazioa eskatu zuten.
- Ebaluaziora aurkezten diren 275 pertsona horietatik, 51 pertsonak ez zituzten bete deialdian ezarritako legezko baldintzak.
- Ebaluaziora aurkezten diren 275 pertsona horietatik 224k baldintzak bete zituzten eta CNEAIk ebaluazio-prozesura igaro ziren.
- CNEAIk 224 ebaluazio-eskaera eta 261 tarte ebaluatu zituen.
Hauek dira ebaluazio-prozesuaren emaitzak:
- Tarte POSITIBOEN ebaluazioak: 248 tarte.
- Tarte NEGATIBOEN ebaluazioak: 13 tarte.
Ikertramoak
Ikertramoak ikerketa-jarduera ebaluatzeko programa da eta lan-kontratu iraunkorrik ez duten irakasleak edo ikertzaileak ditu jomugan. Ebaluazio egiteko aukera izateko aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
Protokoloa
Ebaluazio batzordeak
Ospe handiko akademikoek osatuko dituzte, eta gehienak Euskal Unibertsitate Sistemako unibertsitateetatik kanpokoak izango dira. Pertsona horiek hiru urterako izendatuko dira, eta ezin izango dira berriz izendatu kargua utzi eta hiru urte igaro arte.
Batzordeak ezagutza-arloen eta -eremuen arabera antolatuko dira, honela:
1.- Medikuntza eta Osasun Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: María García Fernández.
Batzordekideak: María Jesús Sanz Ferrando, Feliciano Ramos Fuentes, María del Val Bermejo Sanz, Eduardo Targarona Soler eta Jokin de Irala Estevez.
Idazkaria: Miriam Echevarria Irusta.
2.- Irakaskuntza Teknikoetako Batzordea
Batzordeburua: Helena Coch Roura.
Batzordekideak: Ángel Luis León Rodríguez, Pilar Dorado Pérez, Ana María Sastre Requena, María Paloma Díaz Pérez, Jaime Domínguez Abascal, José Ramón Montejo Garai eta Sonia Sánchez Sáez.
Idazkaria: José Angel Irabien Gulias.
3.- Zientzia Esperimentaletako Batzordea
Batzordeburua: Ana María Graña Rodríguez.
Batzordekideak: Conchita Martínez Pérez, Diego Pablo Ruiz Padillo, Dolores Pereira Gómez, José Ramón Alonso Peña, Cesar Arrese-Igor Sánchez, Iñaki Pérez de Landazábal Berganzo eta María Luisa Perez García.
Idazkaria: Marta Viana Arribas.
4.- Giza Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Manuel García-Carpintero.
Batzordekideak: Pedro Rújula López, Natividad Navalón Blesa, Iraide Ibarretxe Antuñano, Aritz Irurtzun Sviaguincheva eta Ana María Fernández García.
Idazkaria: Julio Polo Sánchez.
5.- Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Martin Larraza Quintana.
Batzordekideak: Jordi Ribot Igualada, María Jesús Gallardo Castillo, Alejandro Esteller Moré, Ana Isabel Pérez Cepeda eta Mikel Tapia Torres.
Idazkaria: María José Fernández Pavés.
6.- Gizarte Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Jon Andoni Duñabeitia Landaburu.
Batzordekideak: Xavier Coller Porta, Victoria Tur Viñes, Rosa María Baños Rivera, María Isabel Gracia Arnaiz, Andrés Arriaga Arrizabalaga, Tomás García Calvo eta Pastora Moreno Espinosa.
Idazkaria: Bella Palomo Torres.
Ebazpena, 2022ko azaoaren 11koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2022ko irailaren 9koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2022ko urtarrilaren 25ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2021eko irailaren 17koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2020ko urriaren 29koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Deialdiak
Ikertramoak
Ikertramoak ikerketa-jarduera ebaluatzeko programa da eta lan-kontratu iraunkorrik ez duten irakasleak edo ikertzaileak ditu jomugan. Ebaluazio egiteko aukera izateko aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean.
Kontaktuan jartzeko: egiaztapena@unibasq.eus
Tasa
Ikertarmos Tasa
Euskal Autonomia Erkidegoko 2022. urteko Aurrekontu Orokorren Legearen arabera, 48.49 euroko tasa ezartzen da ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskaera izapidetzeagatik.
Eskaera formalizatzeko, tasa ordaindu izanaren egiaztagiria bat aurkeztu beharko da, non eta unibertsitateak edo ikerketa-zentroak beste ordainsari mota bat sinatu ez duen Unibasqekin sinatutako hitzarmenean. Tasa nahitaezkoa ez bada, ez ordaintzeak aurkako ebaluazioa ekarriko du berekin.
Emaitzak
Iker22
Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko irailaren 5eko 17/2022 Legearen 22. artikuluak (ekainaren 1eko 14/2011 Legea aldatzen duena) ezartzen duenez, legearen arabera kontratutako langileek garatutako jarduera ikertzailea ebaluatu ahalko da, langileak bigarren kontratu-urtea amaitzen duenetik.
Prozedura horren helburua da unibertsitate publiko batek edo Estatuaren Administrazio Orokorraz bestelako administrazio publiko bateko ikerketa-erakunde batek kontratatutako langileek Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko irailaren 5eko 17/2022 Legearen 22. artikuluak (ekainaren 1eko 14/2011 Legea aldatzen duena) aipatzen duen ebaluazioa egin ahal izatea. Horregatik aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
Arau-Esparrua
- 17/2022 Legea, irailaren 5ekoa, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legea aldatzen duena.
Protokoloa
Ebaluazio batzordeak
Ospe handiko akademikoek osatuko dituzte, eta gehienak Euskal Unibertsitate Sistemako unibertsitateetatik kanpokoak izango dira. Pertsona horiek hiru urterako izendatuko dira, eta ezin izango dira berriz izendatu kargua utzi eta hiru urte igaro arte.
Batzordeak ezagutza-arloen eta -eremuen arabera antolatuko dira, honela:
1.- Medikuntza eta Osasun Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: María García Fernández.
Batzordekideak: María Jesús Sanz Ferrando, Feliciano Ramos Fuentes, María del Val Bermejo Sanz, Eduardo Targarona Soler eta Jokin de Irala Estevez.
Idazkaria: Miriam Echevarria Irusta.
2.- Irakaskuntza Teknikoetako Batzordea
Batzordeburua: Helena Coch Roura.
Batzordekideak: Ángel Luis León Rodríguez, Pilar Dorado Pérez, Ana María Sastre Requena, María Paloma Díaz Pérez, Jaime Domínguez Abascal, José Ramón Montejo Garai eta Sonia Sánchez Sáez.
Idazkaria: José Angel Irabien Gulias.
3.- Zientzia Esperimentaletako Batzordea
Batzordeburua: Ana María Graña Rodríguez.
Batzordekideak: Conchita Martínez Pérez, Diego Pablo Ruiz Padillo, Dolores Pereira Gómez, José Ramón Alonso Peña, Cesar Arrese-Igor Sánchez, Iñaki Pérez de Landazábal Berganzo eta María Luisa Perez García.
Idazkaria: Marta Viana Arribas.
4.- Giza Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Manuel García-Carpintero.
Batzordekideak: Pedro Rújula López, Natividad Navalón Blesa, Iraide Ibarretxe Antuñano, Aritz Irurtzun Sviaguincheva eta Ana María Fernández García.
Idazkaria: Julio Polo Sánchez.
5.- Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Martin Larraza Quintana.
Batzordekideak: Jordi Ribot Igualada, María Jesús Gallardo Castillo, Alejandro Esteller Moré, Ana Isabel Pérez Cepeda eta Mikel Tapia Torres.
Idazkaria: María José Fernández Pavés.
6.- Gizarte Zientzietako Batzordea
Batzordeburua: Jon Andoni Duñabeitia Landaburu.
Batzordekideak: Xavier Coller Porta, Victoria Tur Viñes, Rosa María Baños Rivera, María Isabel Gracia Arnaiz, Andrés Arriaga Arrizabalaga, Tomás García Calvo eta Pastora Moreno Espinosa.
Idazkaria: Bella Palomo Torres.
Ebazpena, 2022ko azaoaren 11koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2022ko irailaren 9koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2022ko urtarrilaren 25ekoa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2021eko irailaren 17koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Ebazpena, 2020ko urriaren 29koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena.
Deialdiak
Iker22 Deialdia
Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko irailaren 5eko 17/2022 Legearen 22. artikuluak (ekainaren 1eko 14/2011 Legea aldatzen duena) ezartzen duenez, legearen arabera kontratutako langileek garatutako jarduera ikertzailea ebaluatu ahalko da, langileak bigarren kontratu-urtea amaitzen duenetik.
Prozedura horren helburua da unibertsitate publiko batek edo Estatuaren Administrazio Orokorraz bestelako administrazio publiko bateko ikerketa-erakunde batek kontratatutako langileek Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko irailaren 5eko 17/2022 Legearen 22. artikuluak (ekainaren 1eko 14/2011 Legea aldatzen duena) aipatzen duen ebaluazioa egin ahal izatea. Horregatik aldez aurreko akordio, hitzarmen edo kudeaketa-mandatu bat beharko da Unibasqen eta unibertsitatearen edo ikerketa-erakundearen artean, azken hori izango delarik deialdiak egingo dituena.
- Protokoloa
- Irizpideak
- Ebaluazio batzordeak
- Tasa
- Ohiko galderei erantzuna
- Aplikazio informatikora sartzeko
Kontaktuan jartzeko: egiaztapena@unibasq.eus
Tasa
Iker22 Tasa
Euskal Autonomia Erkidegoko 2022. urteko Aurrekontu Orokorren Legearen arabera, 48.49 euroko tasa ezartzen da ikerketa-jarduera ebaluatzeko eskaera izapidetzeagatik.
Eskaera formalizatzeko, tasa ordaindu izanaren egiaztagiria bat aurkeztu beharko da, non eta unibertsitateak edo ikerketa-zentroak beste ordainsari mota bat sinatu ez duen Unibasqekin sinatutako hitzarmenean. Tasa nahitaezkoa ez bada, ez ordaintzeak aurkako ebaluazioa ekarriko du berekin.